Thursday, August 27, 2009

Kronologi Cintaku : Part 2

Salam....he, panjang pulak yang part 1 nyer kronology....katner nak sambung nie???? ok, FIRST BLIND DATE???? dekat uitm.....kadang - kadang kiter susah nak pasti apa yang terbaik untuk diri kiter selagi kite x buat keputusan. ok, as a result, aku membuka hati untuk menerima insan yang bernama lelaki dalam dunia nie....terjalinlah satu ikatan yang MURNI.....he....bukan minyak masak cap MURNI tau????ha...

Sept 2004, mengenalimu en ekal sesuatu yang indah. Itulah yang dapat diucapkan, sisimu terlalu baik sehinggga aku tidak sanggup mencalarkannya walau sedikitpun........wa...jiwang???? bukan per, pernah jugak hubungan nie tergugat tapi berkat kesabaran kiter berjaya mengharunginya, alhamdullillah................

Julai 2006, arwah abah kembali ke rahmatullah.......itulah saat getir dalam hidup aku yang betul betul meninggalkan kesan. Maser tur tengah sambung degree kat uitm segamat.Aku ingat lagi, mengiringi jenazah arwah abah dari HKL bukanlah sesuatu yang boleh aku lupakan. En ekal sentiasa disisi....sampailah arwah abah dikebumikan.....terima kasih sangat......

November 2008, tarikh keramat dalam penantian hubungan menjadikan ia sesuatu yang pasti. Tarikh pertunanganku, setelah sekian lamer...........sabor betul en ekal ngan aku......dan setianya aku dengan en ekal..........kire ok la tu....

November 2009............menghitung hari bahagia....moga semuanya berjalan lancar. Kuatkan semangatku, tabahkan hatiku tetapkan jiwaku, semoga jodoh itu berpanjangan......

Kronologi cinta nie diceritekan bukan untuk menjaja publisiti jauh sekali mewujudkan kontroversi , tapi ingin mengingatkan diriku ini......bahawa pengorbanan orang yang kiter sayang
tidak terhingga dan terluah dengan kata....kata. Sebenarnyer terlalu banyak perkara yang ingin dikongsi bersama namun biarlah ia menjadi sebahagian rahsia sebati tersimpan dijiwa.....

Last but Not Least To All My Friends..........................

My wish for you is a man/women whose love is honest, strong , mature, never changing, uplifting,protective, encouraging,rewarding and unselfish......AMIN...............

No comments:

Post a Comment