Monday, August 10, 2009

FLORIA...........PUTRAJAYA

Erm.....
Ni nak stori pasal FLORIA yang baru-baru nie diadakan kat depan opis aku jer. First time datang hari tu datang ngan en ekal....tapi en ekal nak balik awal sangat so xderlah jalan sangat. Second kunjungan aku ke FLORIA bersama dak2 opis - hanis, izzati,mimi and ila.....tupun jalan-jalan kat gerai sikit then finalnyer gi makan Nasi ayam....so FINAL mase pesta FLORIA hari tu jalan jalan ngan kak mira....barulah aku merasa jalan kat semua pameran kat situ
YO BEST GILER???????



nie, final gambau kak mira yang paling aku suka....gambau nie pada aku memberi seribu makna....he..he....kak mira tu berlakon jer x pandang kat aku, time amik gamba nie....class la kak memang meletuplah lakonan tu,...macam real. Anyway thanks kak mira for the time share with me...at least x busan sangat....

No comments:

Post a Comment