Sunday, August 9, 2009

CERITA 2 BULAN LALU............

Salam...
he....lamer rasernyer tak menulis dalam blog nie...hari2bukak tapi x da maser lagi nak update cerite dari hati ke hati....ha..ha.. OK GUYS....kiter bermula dimana maklumat yang kiter tertinggal dulu.Satu hari dulu aku, zaf, hanis and norsiah pergi ke alamanda....sajer jer jalan jalan kat barang-barang makeup..yerlah maner tau boleh buat hantaran...tibe - tibe amoi kat butik makeup DIOR... memanggil manggil aku dan zaf....so jadilah sesi makeover bersama DIOR..

Ha ni muke aku yang sebenor......
erm...apa lagi amoi ni nak buat????

he....he..

hijau mataku....

TARA!!!!!............inilah dia hasil kerja tangan amoi kat butik DIOR tu......
At least.......dapat jugak try makeup DIOR tu....Nak beli telan jugak air liur tengok harganya....memang best cayalah....nak dijadikan citer, disebabkan tak tahan godaan semasa berada di SOGO beberapa minggu selepas itu, aku dengan jayanya telah TERBELI makeup ESTEE LAUDER,yerlah time sale nie jelah merasa nak beli kalau x erm jawabnyer x merasalah... sian plak kat amoi kat alamanda tu, beria-ria dia promote aku siap dapat makeup free lagi.Takperlah maybe next time.....or next year boleh beli lagi.....kalau ada jodoh kiter juper lagi yer amoi???

No comments:

Post a Comment