Tuesday, March 10, 2009

IBUKU....


SALAM.....
Inilah dia wajah insan yang selama ini telah banyak bersusah payah membesarkan aku.....sampailah aku menjadi apa yang aku jadi sekarang......tak terbalas rasanya jasa mak kat aku....oleh kerana itu cik nonie??? always remember....bahagiakan mak selagi hayat dikandung badan....kalau boleh dan diizinkanNYA...apa jer yang mak nak selagi boleh aku tunaikan akan cube kutunaikan....minggu lepas balik kampung drive sengsorang.....wa sedih...dalam ujan pulak tu..he....he.... takut seram....well guys we find out later k apa sebenarnya yang terjadi.....sebelum berangkat balik ke putrajaya mak sempat masakkan kerabu, sedap tur....tulah dia mak aku, baru cakap TERINGIN nak makan.....tup! tup! dah siap ok nonie??? bulan depan balik lagi...and eat yang lain pulak...

No comments:

Post a Comment